Ders

náplň práce:

-        komunikace a jednání s klienty a dodavateli, bankami, úřady 

-        administrativní podpora řízení společnosti

-        příprava obchodních dokumentů (smlouvy o dílo, licenční smlouvy, servisní smlouvy)

-        příprava nabídek k veřejným zakázkám včetně zajištění a zpracování všech podkladů dle zadávací dokumentace

-        fakturace klientům, zpracování došlých faktur

-        správa rozpočtu, sledování stavu ekonomiky společnosti, realizace nákupů

-        zajištění provozu společnosti z hlediska realizace zákonných požadavků a komunikace se státními autoritami 

 

požadavky:

-        výborná znalost českého jazyka 

-        základy ekonomiky, účetnictví

-        pokročilá znalost práce s word, excel, powerpoint

-        časová flexibilita

-        odolnost vůči stresu

-        ochota učit se novému

-        orientace v těchto oblastech:

zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění

zákon č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv

zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích

zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon

zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce

 

PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup ihned.

Místo výkonu práce Hradec Králové, Polákova 737/1.

Vhodné i na částečný úvazek

 

 

 

Zpět na seznam pozic Pošli nám svoje CV

Pojďte s námi spolupracovat

Přijde Vám zajímavé co děláme, jak to děláme nebo koho hledáme? 

kontaktujte nás